Wat is de oorspronkelijke reden van samenwerking met Arxis ?
Welke voordelen biedt de samenwerking met Arxis aan ?
Heeft u verbeteringen opgemerkt sinds de samenwerking met Arxis ?
Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de door de Arxis aangeboden diensten?
Hoe goed worden de deadlines gerespecteerd ?
Wat vindt u van de registratiekwaliteit ?
Hoe nauwkeurig registreert Arxis en hoe goed wordt er in het Medisch dossier gezocht ?
Hoe snel worden eventuele fouten verbeterd ?
Hoe snel wordt er geantwoord bij registratievragen ?
Vindt u de Dashboards overzichtelijk?
Bevatten de dashboards alle nodige informatie?
Welke vebeterpunten kunnen aangebracht worden tijdens de presentatie van de Dashboards?
Zijn er Dashboards die u graag extra ontwikkeld wenst?
Zijn er dashboards die aangepast dienen te worden?
Wat vindt u van de optimalisatiediensten die Arxis aanbiedt?
Hoe zou u de kwaliteit van de optimalisatie beoordelen?
Is het opzoekingswerk uitgevoerd door Arxis volgens u optimaal?
Zijn er verbeterpunten die aan de optimalisatie aangebracht dienen te worden?
Zou u de diensten van Arxis verder aanbevelen ?
Zijn er zaken die volgens u, door Arxis verbeterd moeten worden ?
Zijn er andere diensten die Arxis verder zou moeten aanbieden ? (bvb analyses betreffende de facturatie, …)
Hoe heeft u Arxis leren kennen ?